Regulamin serwisu Intelio

§1 Postanowienia ogólne

1. Poniższe postanowienia obowiązują w stosunkach pomiędzy Zleceniodawcą a INTELIO JOHN PIOTR (zwaną dalej "INTELIO") w zakresie świadczonych przez "INTELIO" usług serwisowych. Potwierdzeniem zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych jest wystawienie przez "INTELIO" pisemnego Zlecenia Naprawy. Zleceniodawca z chwilą oddania sprzętu do "INTELIO" celem dokonania usług serwisowych zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Zostawiając sprzęt oraz odbierając Zlecenie Naprawy, Zleceniodawca akceptuje postanowienia Regulaminu. Regulamin jest dostępny w siedzibie oraz na stronie internetowej http://door-to-door.pl/Regulamin
2. Wszelkie odstępstwa lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie jedynie w przypadku uprzedniego uzgodnienia na piśmie.
3. Po przyjęciu do naprawy "INTELIO" wręczy Zleceniodawcy kopię Zlecenia Naprawy. W przypadku doręczenia sprzętu przesyłką kurierską niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zlecenia Naprawy drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszenia ZN na stronie internetowej http://door-to-door.pl/nowe-zlecenie oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
4. "INTELIO" dołoży wszelkich starań, aby usługi były wykonywane bez zbędnej zwłoki. W przypadku napraw gwarancyjnych urządzeń okres naprawy może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych, w przypadku konieczności sprowadzenia części lub podzespołów koniecznych do naprawy, spoza Polski.
5. Zleceniodawca zobowiązany jest do odbioru sprzętu w terminie wskazanym przez "INTELIO" osobiście lub przez osobę upoważnioną. "INTELIO" ma prawo wydać sprzęt każdej osobie, która okaże kopię Zlecenia Naprawy.
6. Warunkiem wydania sprzętu jest pokwitowanie odbioru oraz zwrot kopii Zlecenia Naprawy. Pokwitowanie następuje przez złożenie podpisu osoby odbierającej na formularzu Protokołu Naprawy/Interwencji Serwisowej. Osoba obierająca sprzęt otrzymuję kopię Protokołu Naprawy/ Interwencji Serwisowej. Zwrot sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej dokonywany jest wyłącznie na adres podany w formularzu ZN.
7. W przypadku nieodebrania przez Zleceniodawcę sprzętu we wskazanym na piśmie, wysłanym listem poleconym, faxem lub e-mailem, w terminie, "INTELIO" ma prawo obciążyć Zleceniodawcę kosztami przechowywania sprzętu.
8. Zleceniodawca może dokonać sprawdzenia sprzętu przy odbiorze. "INTELIO" jest zobowiązany do umożliwienia Zleceniodawcy sprawdzenia sprzętu oraz udzielić mu w tym zakresie niezbędnej pomocy. Zleceniodawcy, który nie dokona sprawdzenia sprzętu przy odbiorze lub nie zgłosi wadliwego działania sprzętu najpóźniej w terminie 10 dni od dnia jego odebrania, nie przysługują wobec "INTELIO" żadne roszczenia w związku z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu.
9. "INTELIO" ma prawo powstrzymywać się od wydania sprzętu do chwili wpłacenia przez Zleceniodawcę wynagrodzenia za wykonanie usługi oraz innych kwot należnych "INTELIO" zgodnie z niniejszym Regulaminem.

§2 Naprawy gwarancyjne

1. W ramach napraw gwarancyjnych "INTELIO" realizuje naprawy sprzętu marek iRobot, Ozonomatic, Aura Roboclean, Kohersen z wyłączeniem urządzeń sprzedawanych poza naszą siecią. Warunkiem naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie dowodu zakupu oraz uzupełnionej karty gwarancyjnej.
2. Zleceniodawca w ramach naprawy gwarancyjnej dostarczy sprzęt, który będzie przedmiotem naprawy do "INTELIO" Sprzęt może zostać dostarczony osobiście do "INTELIO" lub wysłany ubezpieczoną przesyłką kurierską DPD na koszt odbiorcy.
3. Okres obowiązywania gwarancji określany jest na podstawie numeru seryjnego sprzętu. W przypadku rozbieżności w okresie gwarancji Zleceniodawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał dowód zakupu.
4. Naprawy gwarancyjne podejmowane są w ciągu dwóch dni roboczych od daty doręczenia sprzętu do siedziby serwisu "INTELIO" w Opolu. W przypadku przesyłek kurierskich za datę doręczenia sprzętu uznaje się datę doręczenia przez kuriera.
5. W przypadku naprawionego sprzętu wysyłanego do Zleceniodawcy ubezpieczoną przesyłką kurierską DPD koszt transportu ponosi "INTELIO".
6. Pozostałe kwestie dotyczące napraw gwarancyjnych nieobjęte w niniejszym regulaminie regulowane są przez gwarancję producentów urządzeń.

§3 Naprawy pogwarancyjne

1. W ramach napraw pogwarancyjnych "INTELIO" realizuje naprawy sprzętu marek iRobot, Ozonomatic, Aura Roboclean, Kohersen, Rainbow nieobjętego gwarancją.
2. Zleceniodawca w ramach naprawy pogwarancyjnej dostarczy sprzęt, który będzie przedmiotem naprawy do "INTELIO". Sprzęt może zostać dostarczony osobiście do "INTELIO", poprzez wysyłkę kurierem na własny koszt lub korzystając z usługi door to door przesyłka kurierska DPD na koszt "INTELIO".
3. "INTELIO" może odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy pogwarancyjnej bez podania przyczyny.
4. Naprawa serwisowa płatna podejmowana jest w ciągu 7 dni roboczych od momentu doręczenia sprzętu. Czas dokonania naprawy uwarunkowany jest dostępnością części serwisowych.
5. W przypadku stwierdzenia w toku wykonywania pogwarancyjnych czynności serwisowych, iż koszt naprawy sprzętu znacznie przewyższy kwotę podaną Zleceniodawcy po przeprowadzeniu diagnozowania, "INTELIO" zawiadomi o tym Zleceniodawcę pisemnie listem poleconym albo e-mailem. Po otrzymaniu wyceny zleceniodawca ma obowiązek ustosunkowania się w terminie do 21 dni roboczych. Po tym terminie naliczane będą opłaty w wysokości 10 zł/dzień za składowanie narzędzia

6. "INTELIO" nie zwraca wymienionych części zamiennych.

7. "INTELIO" ma prawo wykonać usługi serwisowe we własnym zakresie lub powierzyć ich wykonanie osobom trzecim, w szczególności producentowi sprzętu. W razie dokonania naprawy pogwarancyjnej "INTELIO" obciąży Zleceniodawcę wszelkimi kosztami związanymi z powierzeniem wykonania usług serwisowych osobom trzecim, a także kosztami transportu.
8. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz "INTELIO" wynagrodzenia za wykonaną pracę, zgodnie z cennikiem przyjętym przez "INTELIO" oraz za użyte w ramach wykonywania umowy części zamienne i materiały eksploatacyjne według cennika serwisowego producenta lub zgodnie z przedstawionym kosztorysem. Dotyczy to również prac polegających na wstępnym badaniu przesłanego/ dostarczonego sprzętu (diagnozowanie). Zapłata nastąpi w terminie wskazanym w fakturze wystawionej przez "INTELIO" w gotówce w serwisie "INTELIO" lub przelewem na rachunek bankowy "INTELIO". W przypadku usług świadczonych na życzenie klienta poza siedzibą "INTELIO" zapłata nastąpi na podstawie sporządzonego kosztorysu, gotówką do rąk pracownika wykonującego usługę. Faktura zostanie przesłana Zleceniodawcy listem lub e-mailem w terminie 7 dni od dokonania wpłaty.
9. W przypadku naprawionego sprzętu wysyłanego do Zleceniodawcy ubezpieczoną przesyłką kurierską DPD koszt transportu ponosi Zleceniodawca. W przypadku korzystania z usługi door to door koszt przesyłki ponosi "INTELIO".

§4 Dane osobowe

1. Składając zlecenie naprawy w Autoryzowanym Serwisie INTELIO JOHN PIOTR z siedziba w Opolu, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie zleceń serwisowych "INTELIO" oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji zlecenia naprawy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do wykonania zlecenia przez Autoryzowany Serwis INTELIO JOHN PIOTR. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Klient, składający zlecenie naprawy na produkty marek zawartych w par. 3 punkt 1 w serwisie INTELIO JOHN PIOTR, wyraża zgodę na przekazanie swoich danych osobowych do firmy DLF Sp z o. o. z siedziba w Gdyni oraz na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania umowy gwarancyjnej i wysłania na adres e-mail klienta ankiety dotyczącej opinii o dokonanej naprawie w serwisie INTELIO JOHN PIOTR . (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
Powyższe warunki zostały podane do wiadomości Zleceniodawcy. Strony wyrażają zgodę na włączenie warunków do treści zawartej umowy, co potwierdzają poprzez złożenie podpisów na Zleceniu Naprawy.

3. Mając na względzie ochronę Państwa danych osobowych i wypełniając obowiązki nałożone na nas przepisami prawa wskazujemy, że wysyłając do nas zapytanie w formie poniższego formularza wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wskazanych w formularzu w celu wystawienia faktury VAT i realizacji wysyłki oraz udzieleniu odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie, umówienia Państwa na spotkanie i prowadzenie przez INTELIO JOHN PIOTR marketingu bezpośredniego. 

Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na nasz adres ado@intelio.eu  spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. Zawiadamiamy, że administratorem Państwa danych osobowych  jest INTELIO JOHN PIOTR.