Wybierz sprzęt i opisz usterkę
Podaj dane do wysyłki i określ formę płatności
Uwaga! Nie naprawiamy akumulatorów rowerowych .
Przepraszamy:
Aby rozpocząć zlecenie naprawy określ jakie urządzenie chcesz wysłać do serwisu
Wybierz kategorie
Wybierz grupę z kategorii Roomba
Wybierz urządzenie z grupy Roomba
Wybierz urządzenie z grupy Ozonomatic
Wybierz urządzenie z grupy Roboclean
Wybierz urządzenie z grupy Rainbow
Wybierz urządzenie z grupy Roomba Seria 500
Wybierz urządzenie z grupy Roomba Seria 600
Wybierz urządzenie z grupy Roomba Seria 700
Wybierz urządzenie z grupy Roomba Seria 800
Wybierz urządzenie z grupy Roomba seria i
Wybierz urządzenie z grupy Roomba Seria 900
Wybierz urządzenie z grupy Roomba serii j
Wybierz urządzenie z grupy Roomba serii s
Wybierz formę naprawy
Uwaga: W przypadku naprawy gwarancyjnej istnieje konieczność dołączenia faktury zakupu lub wypełnionej gwarancji.
W przypadku jej braku urządzenie będzie naprawiane odpłatnie jak urządzenie pogwarancyjne.
Naprawiamy na gwarancji tylko urządzenia importowane przez DLF Sp. z o. o. Jeśli nie jesteś pewien(pewna) czy twoje urządzenie naprawimy na gwarancji wyślij zapytanie podając nr urządzenia na email serwis@intelio.eu
Zleceniodawca
Płatnik
Adres dostawy